Ahir va ser el nostre aniversari. Ja fa trenta
anys que va néixer la colla, i n’hem vist de tots colors. Durant uns quants
anys vam ser colla de set, vam participar en el concurs de Tarragona i, fins i
tot, vam aixecar castells a la cerimònia d’inauguració dels Jocs Olímpics de
Barcelona. Però després van venir temps difícils i, durant anys, ens vam haver de conformar amb fer pilars per
festa major i poca cosa més. Al 2008, però, ja tornàvem a tenir prou gent per provar
d’aixecar castells una altra vegada, i ho vam aconseguir l’11 de setembre d’aquell
any, a Les Roquetes del Garraf. El que vam sentir els que érem allà aquell dia
no es pot descriure amb paraules, però sí es pot comparar amb el que vam sentir ahir, quatre anys després, quan vam aconseguir descarregar els tres castells
per primera vegada des d’aquell 11 de setembre del 2008.Ja feia temps que ho perseguíem, feia temps que ho desitjàvem, però, sobretot, feia temps que ho necessitàvem. Necessitàvem demostrar-nos a nosaltres mateixos i a la resta del món que ho sabem fer, que ho podem fer, que n’hem après molt, i que tots els esforços i dedicació han servit d’alguna cosa. Ahit la nostra colla va fer la millor actuació a plaça, vam descarregar els tres castells amb solvència, i vam aixecar pilars amb gent nova i il·lusionada que es van estrenar i que ho van fer immillorablement bé.
Ara cal mirar endavant , seguir assajant molt,
provar nous troncs i aconseguir que més gent nova pugi a plaça i ho doni tot,
que ganes no els en falten!
Avui, també, hem de donar les gràcies a la nostra
canalla, la Brugués i l’Anna, dues nenes valentes com n’hi ha poques, que han
demostrat que en saben molt i que són l’ànima de la colla. Gràcies també als
castellers i castelleres de la pinya, que van treballar fins al límit de les
seves forces i que són els que realment van fer possible que descarreguéssim el 3 de 6, el 4 de 6 i la torre.
Felicitats a tots i totes!
Som-hi Grocs!
4 comentaris:
Tenim la millor pinya que es pot demanar, sense vosaltres, no hi ha castells!
Si, per a mi hi ha dos parts claus en un castell....el pom de adalt i la pinya!! Sense tots nosaltres no ho haguessim fet!
Sí, aquest cop sí! Estem fent una bona feina i comencem a recollir els resultats tant desitjats, això només és el principi d'una nova gran etapa, Som-hi!
Lourdes
La verdad. que yo he viisto muchos de esos buenos años, tambien me he llevado unaa cuantas caidas. OS DESEO LO MEJOR!!!! FEM PINYA. un saludo Vicente ( tete)
Publica un comentari a l'entrada